fartlek

FARTLEK

Clasa de FARTLEK poate fi folosita pentru toate zonele de aerobic. Este o clasa variabila, planificata ca o plimbare cu bicicleta in “necunoscut” pentru participanti. Se lucreaza la un Heart Rate intre 65% si 85% maxim, fapt ce ajuta la imbunatatirea capacitatii aerobice, la arderea grasimilor si a carbohidratilor in acelasi timp.

extensiveinterval

EXTENSIVE INTERVAL (EI)

Clasa include schimbari planificate intre mişcare si odihna la o ratie de 2:1. Varfurile de intensitate crescuta ating pragurile aerobice si anaerobice. Varfurile de intensitate scazuta, pentru odihna, trec in zona de intensitate slaba, ce imbunatateste performantele anaerobice. Zona de antrenament a Heart Rate-ului este intre 65% si 85% maxim, pentru arderea cator mai multi carbohidrati.

Fat Burn / LEE

Fat Burn / LEE

Este o clasa recomandata incepatorilor sau pentru participantii care doresc sa se alature unui antrenament cardio mai putin intens. Cu LEE iti vei imbunatati metabolismul de ardere a grăsimilor si iti vei intari sistemul cardiovascular . Cu cat este mai lunga durata, cu atat mai multa energie este data de grasimi. Vei lucra la un Heart Rate intre 65% si 75% maxim.

hill

HIGH END ENDURANCE (HEE)

Clasa de HIGH END ENDURANCE (HEE) este una dintre cele mai dificile. Recomandam aceasta clasa participantilor avansati in Schwinn cycling. Vei lucra intr-o zona de aerobic mai intensa, cu un Heart Rate intre 75% si maxim 85%, pentru a-ti imbunatati sistemul cardiovascular si toleranta la acidul lactic. In aceasta clasa energia provine in mare parte din carbohidrati, mai degraba decat din grasimi.

hill

HILL

Clasa de HILL este conturata ca o plimbare mai lunga cu bicicleta prin munţi, ce pune accent pe rezistenta musculara locala si pe forta specifica, folosind tehnicile HILL. Zona de Heart Rate, intre 75% si 85%, te ajuta sa arzi mai multi carbohidrati decat grasimile.