trx

TRX

Trx-ul este un antrenament de forta care antreneaza toate grupele musculare cu ajutorul unui sistem de franghii si manere ce permit lucrul contra propiei greutati corporale. Trx Suspension Training va permite sa lucrati Interval Trainig, Strenght, Cardio. Acest tip de antrenament dezvolta forta musculara, creste flexibilitatea, echilibrul si mobilitatea, fiind si un bun antrenament cardio.

kangoo jumps

Kangoo Jumps

Kangoo Jumps este un tip de antrenament care se executa cu ajutorul unor perechi speciale de ghete, dotate cu arcuri elastice si talpi in forma de elipsa. Aceste ghete amortizeaza cu 80% impactul cu solul ,protejand astfel coloana vertebrala si articulatiile. Aceasta clasa dureaza 50 de minute si este conceputa special pentru a solicita intregul corp, dezvoltand masa musculara si rezistenta. Miscarile de baza sunt foarte simple, insa complexitatea si intensitatea acestora cresc pe masura ce se avanseaza.

body pump

Body Pump

Body Pump este un antrenament care combina exercitiile cardio cu cele de forta executate cu greutati medii. Fiecare sedinta are o durata de 50 de minute in care sunt lucrate toate grupele musculare si se vor arde multe calorii. Corpul se va tonifia si isi va pierde din tesutul adipos, obtinandu-se astfel o forma a corpului supla si demna de invidiat.

Functional Training

Functional Training

Antrenamentul functional training este o reinterpretare a metodelor clasice de antrenament, folosind greutatea corpului si miscarile libere sau anumite accesorii cum ar fi: mingii medicinale, franghii, gantere, haltere, corzi elastice, steppere, kettlebells, etc. Exercitiile se executa pe o coregrafie de 50 min., cu o intensitate cardio crescuta, necesara pentru arderea grasimilor si cresterea rezistentei.

squats

Squats

Squats este un antrenament intens de tonifiere a muschilor fesieri. Aceasta clasa dureaza 50 de minute si consta in diferite exercitii pentru fesieri, in mare parte genoflexiuni, combinate, in a doua parte a antrenamentului si cu exercitii pentru partea de sus a corpului, respectiv brate, umeri si spate. Dupa cateva antrenamente constante de squats celulita se va reduce si fesele vor fi mai sculptate.

Abdomene, fese, coapse

Abdomene, fese, coapse

Aceasta clasa presupune executarea unor exercitii menite sa tonifieze musculatura unor parti ale corpului ce sunt mai greu de lucrat: abdomen, solduri, fese, coapse. Un punct forte al acestei clase este acela ca se urmareste obtinerea si mentinerea unui aspect feminin, cu muschi alungiti si supli, fara volume inestetice.

fitball

Fitball

Fitball-ul este un program care se bazeaza pe exercitii executate cu ajutorul unei mingi speciale. Aceasta clasa are o durata de 50 de minute, ajuta la tonifiere si la postura, imbunatateste treptat echilibrul si mobilitatea, ajuta la ameliorarea durerilor lombare si cervicale cauzate de pozitiile gresite in care stam zilnic.

yoga

Yoga

Yoga este o clasa care combina exercitiile fizice cu meditatia si care se adreseaza tutoror celor care doresc relaxare si tonifiere in acelasi timp. Inca din primele sesiuni de yoga se va observa o relaxare a respiratiei si o imbunatatire a posturii corpului. Corpul va deveni mai flexibil iar muschii se vor tonifia, datorita exercitiilor de intindere si a posturilor yoga, care lucreaza cu greutatea corpului.